nedeľa 25. mája 2014

Každý koniec je novým začiatkom

Ahojte všetci,
Hlásim sa po dlhšej dobe. Od 8. mája nepribudol žiadny nový článok. Nemala som chuť ani na blog, ani na nič. Dôvodom boli problémy v práci. Šéfka sa rozhodla, že mi spraví z pracovného života peklo. Nechuť, ktorú som mala v práci sa preniesla aj do osobného života. Všetko sa postupne stupňovalo až prišlo k tomu najhoršiemu ( pre mňa najlepšiemu). Áno, dostala som výpoveď. Dôvod? Majiteľka si chce na moje miesto dosadiť kamarátku. Robila všetko preto, aby mi znepríjemnila dni v práci, vymýšľala si, krivo ma obviňovala, vyhrážala sa atď.  Ešte nie je všetkému koniec ale verdikt bol už vyrieknutý. A tak sa teším, spadol mi zo srdca kameň. Všetko napätie je preč a ja konečne môžem voľne dýchať. Verím, že všetko sa jej vráti.


A teraz späť k blogu, ktorý som zanedbala. Mám veľa rozpísaných článkov a teším sa, že konečne mám chuť ich dokončiť a zverejniť. Na záver vám prajem krásnu nedeľu :*)


2 komentáre:

  1. hlavne že už nemáš stresy z nej takým negatívnym ľudom sa treba oblukmy vyhíbať ale všade sa proste niekto taký najde a treba ho len trpeť,, tešim sa na članky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přeju brzké uklidnění situace a těším se na další články :))
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť