sobota 3. mája 2014

Medzinárodný festival duchov a strašidiel 2014

Ahojte,
dnes bol upršaný a zamračený deň, ale aj napriek tomu som ho prežila najlepšie, ako sa len dalo. Bojnice ožili a sú plné strašidiel, stánkov, turistov, atrakcií a proste všetkého možného. Bývam neďaleko a z okna nášho bytu mám pekný výhľad na Bojnický zámok. Dnes bol jediný voľný deň, kedy som sa tam mohla vybrať. Miestami pršalo, bolo chladno. Rada do zámku bola nečakane dlhá. Hodinu a pol sme si v nej postáli. Prehliadka trvala hodinu a pol a bola perfektná. Musím uznať, že tento rok to naozaj stálo za to. Bála som sa, vrieskala, smiala sa. Užila som si to. Pripájam zopár fotiek. Video zo strašidiel nájdete TU.
 Už ste boli niekedy na strašidlách? Chystáte sa aj tento rok?







7 komentárov:

  1. Moc pěkné fotky! Muselo to být skvělé!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzeráš na fotkách nádherne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky :) Máš veľmi veľmi pekné vlasy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bojnice jsem také nedávno navštívila, a bylo tam nádherně... Určitě jsem tam nebyla naposled...^^
    Na fotkách ti to opravdu moc sluší.
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť