utorok 29. júla 2014

Čo ma robí mnou? | TAG

Ahojte, dnes som narazila na tento tag a celkom sa mi zapáčil. Verím, že vďaka nemu sa o mne do dozviete aspoň niečo :)

1. Koľko meriaš?
162cm aj s topánkami 

2. Akej farby máš oči?
Zelené

3. Koľkého si sa narodila?
21.11.1991

4. Akých trendov sa drží tvoje oblečenie?
Nedržím sa žiadnych trendov. Nosím to, čo sa mi páči. Väčšinou sú to dievčenské veci-šaty, sukne, blúzky. Čipka, šifón to je moje.

5. Máš piercing/tetovanie?
Tetovanie nemám a pravdepodobne ani mať nebudem. Bojím sa bolesti. Piercingy mám. Začalo to nápadom vykamienkovať si ucho. Poprepichovala som si pravé ucho od spodnej dierky až po chrupavku. (Po čase som si všetky náušnice vybrala) Potom prišiel na rad nos a jazyk. A pred dvoma mesiacmi pupok.

6. Existujú potraviny, ktoré nemusíš/neznášaš?
Existujú a nie je ich málo. Všetky jedlá kde sa nachádza kyslá kapusta, huspenina, tlačenka, klobásy, jaternice, držky, slanina, surová cibuľa...

7. Aká je tvoja aktuálna najobľúbenejšia pesnička? 
Nemám obľúbenú pesničku :D

8. Zlato vs. Striebro?
Vždy to bolo striebro, ale momentálne nosím dosť zlatej bižutky.

9. Aké sú tvoje záľuby?
Väčšinu voľného času trávim so svojím priateľom alebo s kamarátmi. Zvyšok času venujem svojmu milovanému notebooku, seriálom, filmom, krížovkám, časopisom alebo kolieskovým korčuliam.

10. Rúž vs. Lesk na pery?
Rúž

11. Zima vs. Leto?
Keď je zima, tak leto. Keď je leto, tak zima. 

12. Máš akné?
Nemám, nikdy som nemala a verím, že ani mať nebudem.

13. Je tvoja pleť mastná, suchá alebo normálna?

Normálna.

14. Máš pehy?
Nemám
.
15. Akú veľkosť majú tvoje topánky?
37


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára