piatok 25. júla 2014

Ebay/Ali

Ahojte :)
Už dlhšiu dobu sa tu neobjavil žiadny článok. Za ten čas sa mi nahromadilo veľa vecí, dosť vecí mi nesadlo a už som ich predala. Myslela som si, že dám všetko do jedného článku ale je toho naozaj dosť. Takže dnes len časť z vecí, ktoré sa mi nakopili v skrini.

1. Sukne
Ako prvá je maxi sukňa vo farbe watermelon red. Krásna prekrásna. Moc som sa na ňu tešila, ale mala moc úzky pás a preto poputovala k inému majiteľovi.


Pokus číslo dva-cyklámenová maxi sukňa. Ešte horšia ako tá prvá. Namiesto 100cm pásu, prišla sukňa s 70cm šírkou pásu v natiahnutom stave. Vo voľnom stave mala len 35cm.



Zo sukne číslo 3 som nadšená. Krásna princeznovská sukňa. Čakala som na ňu dlho, ale oplatilo sa. Objednávala som si ju v telovej farbe, ale mne príde trošku viac do ružova.



2. Topánky
Biele oxfordky sú perfektné. Dokonca sú kvalitnejšie ako moje prvé čierne, o ktorých som už písala TU.
Jednoznačne odporúčam. Nosím 37 a takú veľkosť som si aj objednala. Sedia skvele.



Po converskách mi už dlho pišťalo srdce, ale bolo mi ľúto vyhodiť za ne kopu peňazí. Tak som si jedny objednala z aliexpress. Vláčim ich často a stále držia, takže spokojnosť.



Jelly sandálky som si objednávala na dovolenku, ale pravdepodobne si ich tam brať nebudem. Odierajú mi nohu. Druhý krát by som si ich neobjednala, aj keď sú naozaj krásne.



3. Doplnky a bižutéria







4. Plavky
Na plavky som šťatie nemala. Objednávala som si dvoje a ani jedny mi nesadli. Jedny tyrkysové a druhé obyčajné čierne trojuholníky. Asi som objednávala od zlého predajcu, pretože materiál bol príšerný.



Zvyšok nabudúce :) Prajem vám krásny deň

2 komentáre:

  1. Tie conversky ti v pohode prešli cez colnicu? Lebo som počula, že fejky vraciajú späť..
    http://brightmindset.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť