sobota 26. júla 2014

Seriálový TAG




1.) Aké seriály si začala sledovať v poslednej dobe?
V poslednej dobe som začala sledovať Reign a bohužial som ho už stihla aj dopozerať. Kto  nevidel, tak mu odporúčam si ho pozrieť.

2.) Ktorú postavu obdivuješ najviac a z akého je seriálu?
Mám veľa obľúbených postáv, ale obdivujem Mary zo seriálu Reign

3.) Keď sa povie slovo "sexy" koho si predstavíš?
Ach, ja si predstavím celý hárem :D Damon Salvatore, Klaus Mikaelson, Kol Mikaelson, Elijah Mikaelson z The vampire diaries . Caleb a Wren z Pretty little liars. Bash a Francis z Reign. Sebastian z The carries diaries

4.) Ženská postava, ktorej osobnosť sa ti najviac podobá?
Hanna z PLL ? :D

5.) Ktorý zo seriálov, ktoré sleduješ, ťa zaujal svojim dejom najviac?
Všetky ma zaujali. Keby ma nezaujali, tak ich nesledujem.

6.) S ktorou seriálovou postavou by si sa chcela stretnúť v reálnom živote?
S celým mojím háremom :D

7.) Existuje miesto, kam by si sa chcela pozrieť?
 Určite by som chcela ísť na kráľovský dvor. Mala by som krásne šaty a korunku :D Zobrala by som si Basha za muža a Francisa by som nechala pre Mary. Možno aj Rosewood, ale bojím sa, že by si ma zobrala na mušku -A :D

8.) A nakoniec vymenuj všetky seriály ktoré sleduješ, a ktoré chceš začať sledovať.
Pretty little liars, Ravenswood, The vampire diaries, The originals, Reign, The carries diaries, Misfits, Big bang theory, Spartacus. Chystám sa na Once upon a time, American horror story a Tudorovcov





Aké seriály sledujete vy? Ak by mi niekto nejaký odporučil, tak by som bola rada :)

1 komentár:

  1. Jejooo :D Súhlasím takmer vo všetkom :D a páči sa mi tá kolonka že ktoré sa chystáš sledovať :D neoľutuješ :D Seriály sú ♥

    OdpovedaťOdstrániť