utorok 25. marca 2014

22 faktov o mne

Zdravím všetkých pracujúcich, študujúcich aj doma oddychujúcich

Cestou do práce sa mi v hlave zrodila myšlienka, že by som mohla pridať niečo o mne. Aby čitatelia
 / ak raz nejaký budú :) / vedeli, čo za človeka tu vypisuje. Videla som to už na jednom blogu. Slečna písala 50 faktov o sebe. Mne sa 50 zdá dosť veľa a tak som sa rozhodla, že 22 je tak akurát.



1. Volám sa Dominika
2. Mám 22 rokov, preto 22 faktov
3. Pracujem v obchodnom centre ako predavačka v malom butiku so šperkami, ktoré sú vyrobené z chirurgickej ocele
4. Som nákupná maniačka. Milujem nakupovanie, oblečenie, doplnky a kozmetiku a ebay
5. Bojím sa tmy, duchov a zrkadiel
6. Chodila som na dve vysoké školy a z oboch som po krátkom čase odišla
7. Mám psa-čivavu, ktorá sa volá Lilly
8. Mám sa rada, preto by som si nikdy nedokázala ublížiť alebo sa poraniť.
9. Vkuse si lakujem nechty, pretože, keď sa mi odlúpi kúsok laku, tak si zlúpem všetok
10. Verím v Boha
11. Keď si robím poriadok v skrini, tak to vždy skončí súkromnou módnou prehliadkou pred zrkadlom.
12. Som blázon, čo sa rád smeje. Zbožňujem kolotoče a tobogány
13. Som verným fanúšikom The vampire diarsie, Ravenswood, Pretty Little Liars, The originals
14. Nenosím topánky na opätku aj napriek tomu, že ich mám. Uprednostňujem pohodlie
15. Nosím romantické veci. Kvetinky, mašličky, volániky, sukne, šaty
16. Som večne chudnúce dievča
17. Nakupujem aj v čínskych obchodoch
18. Som maškrtnica. Mám rada sladkosti a všetky dobrôtky na svete
19. Som maniak na knihy, vždy mám nejakú rozčítanú
20. Som spachtoš a niekedy dokážem v posteli stráviť pol dňa a nič nerobiť
21.Nepozerám hokej a rozhodne nefandím našim. Je mi jedno či vyhráme alebo prehráme. Chleba aj tak lacnejší nebude.
22. Na prvom mieste je pre mňa rodina, kamaráti, priateľ a samozrejme môj domáci miláčik


Myslela som si, že to bude ťažšie. Všetkým prajem krásne zvyšok dňa :)

2 komentáre:

  1. Teiž som robila tento TAG ale s 50 faktami. Zdá sa, že je to veľa ale pravdu povediac napísala by som asi aj viac :D
    Pekný blog a skvelý článok:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za komentár :P Je prvý tak som natešená :D Fakt sa to asi len zdá lebo ma neskôr napadlo ešte veľa vecí, ktoré som mohla napísať.

      Odstrániť