pondelok 17. marca 2014

Ebay I.

Ahojte...
Toto je prvá časť o veciach, ktoré som si ulovila na ebay-i. Ešte presne neviem koľko tých častí bude, pretože na moje prekvapenie vecí je viac než dosť. Zopár ich je na ceste domov a niektoré ešte len čakajú v nákupnom košíku. V tejto časti vám predstavím prvých 5 vecí. Myslím, že na začiatok by to mohlo stačiť.


1. Puzdro na telefón

K novému telefónu, nové puzdro. Najskôr som sa nevedela rozhodnúť medzi silikónovým a tvrdeným puzdrom. Tie silikónové boli krásne farebné, tvrdené zase zaručovali vyššiu ochranu telefónu. Nakoniec som si objednala oboje. V tejto pätici uvidíte len to tvrdené.





Už ho mám dlhšiu dobu a musím povedať, že je naozaj perfektné. Je kvalitné a krásne. Bola k nemu aj ochranná fólia. Neľutujem, že som si ho objednala a spravila by tom to znova. Vyzerá presne ako na obrázku. Mali rôzne farebné prevedenia.

Cena: £4.99
Poštovné: £2.95
Môžte objednať TU
Hodnotenie: 5/5



2. Náhrdelník- reťaz 

Obchody sú plné masívnych náhrdelníkov, hrubých reťazí na krk. Avšak podľa mňa za ne pýtajú nehorázne ceny. Konkrétne túto som videla od 5 do 8 euro. Za kus plastu sa mi to proste zdá veľa. Keď som ju videla za 1  libru, tak som neodolala.



Je z plastu , takže je ľahučká. A teda určite po druhom nosení nezostane čierna alebo zelená. Mám v pláne si ju objednať aj v zlatej farbe

Cena: £0.99
Poštovné: Free
Môžte objednať TU
Hodnotenie: 5/5



3. Pásikavé legíny
Keď som ich našla na 4 libry, bola som šťastím celá bez seba a nepozrela som si rozmery. Veľkosť bola písaná uni. Avšak sú  krátke a ledva som ich na seba navliekla. Myslím, že to môže byť XS alebo menšie S. Vôbec nie sú elastické a pre mňa boli sklamaním. Dnes už putujú k novému majiteľovi.







Za mňa nie ale pre niekoho možno áno.

Cena: £3.99
Poštovné: Free
Môžete objednať TU ( Našla som ich dokonca v lepšej cene )
Hodnotenie: 1/5



4. Korzetový opasok

Milujem korzety. Keď som videla tento opasok, tak musel byť môj. Zas a znova, tá istá chyba. Nepozrela som si rozmery. Takže mi stojí v skrini.




Cena: £1.89
Poštovné: Free
Môžete objednať TU
Hodnotenie: 2/5


5. Listové kabelky

Ďalšia z mojich závislostí. Listových kabeliek nikdy nie je dosť. Mali toľko krásnych farieb, že som si musela kúpiť aspoň dve. Takže u mňa vyhrala univerzálna čierna a ružová. Keď mi prišli domov , mala som zmiešané pocity. Na jednej strane boli krásne, no na druhej strane z nich všade trčali nitky, neboli moc kvalitne ušité a jedna mala dokonca hrdzavú retiazku. Inak som ich vynosila na 100% a v podstate som s nimi spokojná.





Cena: 8 € za jednu
Poštovné: Free
Môžete objednať lacnejšie TU
Hodnotenie: 5/5



Tak, to je prvá pätica vecí, ktoré mám cez ebay. Musím povedať, že tento prvý príspevok bol celkom fuška a nebolo to také rýchle a jednoduché, ako som si myslela.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára