pondelok 24. marca 2014

Sada štetcov

Ahojte všetci,


Dnešný článok bude o štetcoch, ktoré som objednala zo stránky www.kvalitnakozmetika.sk
Zasiahla ma štetcová mánia, po mnohých videách a recenziách som sa rozhodla, že aj ja si nejaké štetce zaobstarám. Najskôr som si nevedela vybrať. Značky, ktoré mali pozitívne recenzie sa mi zdali dosť drahé a tie cenovo prijateľné nemali najlepšie ohlasy. Náhodne som narazila na túto stránku a rozhodla som sa, že idem do toho. Vybrala som si sadu 15tich štetcov z prírodných štetín. Zaujal ma ich vzhľad a samozrejme aj cena, ktorá sa mi zdala až veľmi prijateľná. Počas čakania na balíček začala ľutovať, že som do štetcov neinvestovala viac a neobjednala som si štetce od overených značiek. Bála som sa, že mi prídu rozstrapkané zdeformované štetce, ktorým budú vypadávať štetiny.









Keď som rozbalila balíček a zoznámila sa so štetcami moje obavy sa stratili. Štetce boli veľmi pekné, vôbec neboli rozstrapkané a mali strašné jemné štetinky.

Moja sada obsahovala:

Foundation brush:
Štetec na make up, pracuje sa mi s ním celkom dobre, štetinky nevypadávajú, je veľmi jemný a príjemný na tvári ale zdá sa mi dosť malý a nanášanie štetcom  mi trvá dlhšie ako nanášanie prstami.

Eyeshadow brush:
 Štetce na očné tiene troch veľkostí, ja ten najväčší používam na nanášanie korektoru po oči.

Lip  brush:
Štetce na pery, z týchto štetcov som zatiaľ použila asi len jeden ale aj s týmto štetcom som spokojná.

Eyebrow mascara brush:
Tak tieto štetce som na obočie ešte nepoužila, ale používam ich pri líčení očí

Eyebrow brush:
Štetec na obočie, ktorý sa podľa mňa dá použiť ako štetec na gélové očné linky

Mascara brush:
Štetec na mihalnice, dá sa použiť na rozčesanie mihalníc, ja ho používam na „očesanie“ obočia

Sponge brush:  penový štetec na očné tiene

Double brush: dvojité štetce


V závere musím napísať, že som so štetcami zatiaľ spokojná. Nemám im čo vytknúť.. Ich cena je okolo 15 euro spolu s poštovným. Určite si ešte nejaké zaobstarám. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tento článok bol napísaný približne rok dozadu. V čase, keď som ešte nemala blog, ale mala som v pláne si nejaký založiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára