piatok 21. marca 2014

Ebay III.

Ahoj, ďalší článok ohľadom ebay. Dnes ma po dlhej dobe poštárka potešila a v schránke mi nechala krásnu žltú dlho očakávanú mini obáločku. Boli to piercingy, keďže som si už cez ebay nejaké objednávala, tak tento článok bude venovaný piercingom a iným šperkom.


1. Piercingy do jazyka

Objednala som si najlacnejšie, čo som našla. Keď som videla tú cenu a počet kusov, tak som neváhala. Predtým som si piercingy objednávala zo slovenských stránok a musím povedať, že sa mi až hlava zakrútila, keď som si porovnala tie ceny.





Sú super, farby sú krásne. Namiesto bieleho som dostala oranžový, ale to mi vôbec nevadí. Som úplne spokojná.


Cena: £1.00
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 5/5


2.Piercingy do pupku

Objednávala som si ich už dávnejšie a stále pupok nemám prepichnutý. Trvalo dlho kým prišli. Po mesiaci som ich stále nemala doma a tak som písala predajcovi a ten mi navrhol, že mi vrátia peniaze alebo mi ich pošlú znova. Behom dvoch týždňov prišli. Približne po ďalšom mesiaci mi prišli ďalšie. A tak ich nemám 12 ale 24.







Cena: £1.34
Poštovné: £2.00 (Keď som ich kupovala ja, poštovné bolo Free)
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 5/5


3.Prsteň infinity

Hľadala som ho z chirurgickej ocele, ale nenašla som . Tak som si objednala aspoň obyčajný.




Za dna dni som mala z neho zelený prst, prelakovala som ho priesvitným lakom na nechty ale odvtedy som ho nemala na prste.

Cena: £0.99
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 2/5


4. Strieborný / postriebrený náramok s príveskom

Objednala som si ho ako dočasnú náhradu môjho strateného strieborného. Neviem, čo presne je to za materiál, pretože sa mi nechce veriť, že za takú cenu by bol strieborný. Má však punc a po pol roku nosenia je stále taký ako keď mi prišiel. Prívesok nosím na retiazke.



Cena: £ 1.99
Poštovné: Free
Môžete kúpiť tu: TU
Hodnotenie: 5/5


5. Prívesky s retiazkami


Darčeky pre dvoch najlepších chlapov v mojom živote. Pre ocina a pre priateľa. Reálnu fotku nemám, ale sú rovnaké, ako na fotke od predajcu. Sú z chirurgickej ocele.Majú na výber aj iné.



Cena: rôzne
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 5/5

Tak to je zatiaľ všetko. Bye, bye.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára