pondelok 31. marca 2014

Lilly v hlavnej úlohe

Pekný večer,
Dnešný článok bude venovaný mojej malej láske. Jej meno je Lilly, má jeden a pol roka. Vždy som túžila po malom psíkovi, ktorého by som si mohla mojkať. Musela to byť čivava, iné plemeno neprichádzalo do úvahy. Prvé dni bola neistá a bojazlivá. No neskôr sa z nej vykľul malý čert. Neposedí, neobstojí. Stále behá po byte a niečo vymýšľa. Každé ráno ma zobudí tichým kňučaním. Neprestane až dovtedy, kým sa nepostavím z postele a nedám je granulky. To isté sa deje večer, keď chce ísť spať. Áno, zdieľam s ňou jednu postel. Je to malý rozmaznanec. Často ma hnevá ale nedala by som ju za nič na svete.






A ešte niečo z jej šatníka.

Ešte by som chcela napísať, že kvôli tomuto malému stvoreniu som zbierala podpisy na petíciu proti čipovaniu zvierat. A som šťastná, že som priložila ruku k dielu a ten nezmyselný zákon bol zmenený :)

3 komentáre: