pondelok 17. marca 2014

Začínam blogovať

Ahojte všetci  (alebo aspoň nejaká stratená duša, ktorá sem náhodou zavítala) Už dlhšiu dobu som sa pohrávala s myšlienkou, že si založím blog. Pár rokov dozadu som jeden mala. Mala som vtedy 14 a môj blog bol veľkou zmesou nezmyslov a aj napriek tomu to nejaký ľudia čítali. Dnes mám 22 a tieto riadky píšem s obavou, či to bol vlastne dobrý nápad. Ešte presne neviem akou cestou pôjdem, ale určite sa tu objavia články o oblečení , nakupovaní, kozmetike a dobrom jedle :P Proste o všetkom, čo mám rada. Niečo mám už premyslené a niečo nechám na náhodu. Nedávno som objavila svet plný zázrakov- Ebay. Moje prvé články budú o veciach, ktoré som si objednala a samozrejme budú aj porovnávacie fotky. Tak to by bolo na začiatok asi všetko. Začínam blogovať, tak mi držte palce :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára