piatok 28. marca 2014

Rýchly nákup v DM

 Ahoj,
ďalší obyčajný pracovný deň. Sedím v práci, čítam knihu. Zrazu zisťujem, že mám suché ruky a tak idem do DM kúpiť si nejaký krém. Samozrejme to neskončí len pri kréme. Odchádzam z DM so 4 vecami. Dve veci od mojej obľúbenej DM značky balea a ďalšie dve veci od  essence, ktorá tiež patrí medzi moje obľúbené. Hneď je deň o niečo krajší. Tak čo som si teda ulovila?
 







1. Balzám na ruky Balea
Balenie má 125ml, stojí okolo 1,50. Obsahuje extrakt z kamiliek a príjemne vonia. Nie je nejako extra mastný, čo mne vyhovuje.





2. Balzám na pery balea young- Love is a BATTLEFIELD

Mám už v poradí tretí, prvé dva som po krátkej dobe stratila. Do tretice všetko dobré. Dúfam, že tentoraz ho nestratím. Krásne vonia, nefarbí a ja ho zbožňujem. Vždy ho musím mať po ruke.






3. Dva rúže od essece 
 Boli v 50% výpredaji. Prvý je v odtieni 65 GLOW NEON GLOW! Páči sa mi jeho neonovo ružový obal, aj to že má v sebe trblietky. Keď som ho chytila do ruky, tak som si myslela, že to bude krikľavý rúž. Nie je. Príde mi skôr ako lesk na pery alebo balzam.Už teraz ho milujem. Rozmýšľam, že si kúpim ešte jeden do zásoby.








Druhý rúž je v odtieni 63 FLATTERING NUDE. Dlho som rozmýšľala, že si kúpim rúž telovej farby. Tento vyzerá byť hnedý, ale po nanesení nie je tmavý. Mám prvú skúsenosť s rúžmi od essence a dospela som k záveru, že sú menej pigmentované. Ale mne to nejako extra nevadí.









Na záver by som ešte chcela napísať o dvoch balzamoch na pery značky balea.

Prvý je čerešňový a bol úžasný. Minula som ho úplne celý. Krásne voňal a dokonca aj dobre chutil. Už som ho však v našej DM nenašla. S druhým som nebola vôbec spokojná. Farbil tak perleťovo a nebolo to vôbec pekné. Voňať voňal, ale čo z toho, keď na perách vyzeral hrozne.




Všetkým prajem krásny deň. Dúfam, že sa vám článok aspoň trochu páčil. Ak máte s týmito produktami skúsenosti, tak budem rada ak vaše názory napíšete do komentárov.


4 komentáre: