sobota 29. marca 2014

Ebay IV.

Ahojte všetci,
Ja mám dnes ďalší  pracovný deň. Veci nahromadené z ebay sa mi pomaly míňajú. Toto je predposledná pätica. Potom mi nezostane nič iné, ako čakať na žlté obáločky. Včera večer som si našla doma žltý papierik z pošty. Jednoduchá rovnica. Žltý papierik = žltá obálka. A čo vy? Tiež ste ebay maniaci?




1. Retro kožený náramok

Prvý krát som tieto náramky videla na facebooku v nejakom e-shope. Potom som ich objavila na ebay a jeden som si na skúšku objednala. Nechodil a nechodil a nechodil. Až som bola nútená opäť písať predajcovi a ten mi náramok zaslal znovu. Dorazil po dosť dlhej dobe, ale hlavné je že vôbec prišiel.




Náramok je pekný, ale na moje úzke zápästie veľký. Nemala som ho ešte ani raz . Mala by som vymyslieť ako ho skrátiť.

Cena: £1.03
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 4/5



2.Listová kabelka

Túto kabelku som si objednávala na rýchlo, kvôli oslave. Objednávala som ju od iného predajcu ako uvediem. Potrebovala som ju do určitého termínu a tak som si priplatila za poštovné.






Farba je krásna. Presne taká ako na obrázku. Materiál je dosť mäkký, takže sa prehýba. Mohla by byť pevnejšia alebo nejako vystužená. Ale inak ju nosím rada.

Cena: £4.46
Poštovné: £1.12
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 4/5


3. Zimná čiapka

Čakala som na ňu dlho predlho. Prišla skoro na konci zimy, tak som ju moc nevynosila.  Objednala som si ju vo farbe beige.




Čiapka sedí na hlave pekne, má taký ten šmolkovský tvar a práve to sa mi na nej páči. Sklamala ma farba, pretože je dosť do žlta. Na fotkách to vidieť nie je. Je fajn len trochu ľutujem, že som si ju neobjednala v čiernej alebo v šedej farbe.


Cena: £0.99
Poštovné: £1.59
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 4/5


4. Púzdro na foťák

Potrebovala som puzdro na foťák a v obchodoch som nenašla žiadne pekné. Tak som si vyhliadla toto krásne fialové.



S týmto nákupom som maximálne spokojná. Puzdro je ešte krajšie ako na obrázku, je kvalitné. Prišlo rýchlosťou blesku. Behom týždňa bolo doma. Odporúčam


Cena: £3.99
Poštovné: £3.00
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 5/5 (keby môžem dám aj hviezdičku)


5. Silikónový obal

Už som spomínala, že som si objednávala obaly na telefón. Jeden silikónový a jeden tvrdený. Toto bola ta nešťastnejšia kúpa.



Má farbu ako na obrázku od predajcu. Moja fotka je skreslená, fotila som večer a s bleskom. Je až moc mäkké. Vždy sa mi nejakým zázrakom dalo dole z telefónu. Takže nespĺňalo funkciu.


Cena: £2.49
Poštovné: £1.29
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 1/5


1 komentár: