nedeľa 30. marca 2014

My wishlist

Ciao,
Všetkým prajem krásnu nedeľu. Dnešným dňom ukončujem svoj pracovný víkend a zajtra sa dočkám vytúženého voľna. 
Odkedy som si založila blog a začala sledovať blogy iných dievčat, som našla veľa vecí po ktorých piští moje srdiečko. Je toho naozaj riadna kopa, takže si to musím nejako zadeliť, aby moja peňaženka neutrpela veľkú ujmu na zdraví. Prvý krát v živote som si vytvorila svoj zoznam želaní. Takže, čo ma čaká a dúfam neminie v mesiaci apríl?








                                           1. Pusinková košeľa 
                                           2. Lakované balerínky
                                           3. Oxfordky
                                           4. Šifónová sukňa
                                           5. Čipkovaná sukňa
                                           6. Štetec na púder                                           
                                           7. Náhrdelník s kryštálikmi
                                           8. Šatka s mašličkami
                                           9. Zrkadlovky
                                           10. Laky od essence (169, 182,167)


Priznávam, že niektoré veci sú už na ceste. Mali by prísť do konca apríla. Niektoré veci ešte nemám ani vyliadnuté. Dúfam, že sa mi podarí uloviť všetko, čo chcem. Určite budete o všetkom informovaný. A po čom túžite vy?



7 komentárov:

  1. Ty maniak :D kde na to všetko berieš ke$? :D Inak tie balerínky mám doma, môžem ti požičať, keď ti tak piští srdiečko po nich :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pracujem :) Ja som si už jedny stihla objednať, ale mali divné číslovanie, tak som zvedavá. Snáď mi budú dobré. Odkiaľ ich máš :o

      Odstrániť
    2. z Deichmannu :D pred beániami som kupovala, lebo sme mali tému Pomáda :D

      Odstrániť
  2. ahoj pekny blog pači sa mi pripajam sa k sledovatelom budem rada aj navštiviš aj moj:)) http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pusinkovú košeľu chcem aj ja :3 Bohužiaľ som ju však v žiadnom obchode ešte nevidela :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ebay je ich veľa :) Ja som sa vždy bála odtiaľ objednávať oblečenie, ale tentoraz som to riskla :)

      Odstrániť