utorok 1. apríla 2014

Nové laky od Essence

Ahojte :)
Mám tri nové prírastky do mojej zbierky lakov. Tieto som si vyhliadla na nete, no v našej DM ich nemali. Náhodne som sa ocitla s kamarátkou v DMke, kedže má bábätko, tak to boli samé výživy, mlieka, detské vlhčené obrúsky, plienky, cumle... Kým ona nakupovala baby veci, ja som zbehla pri stojany s dekoratívnou kozmetikou. A čo nevidíííím? Konečne nové laky od Essence. Doslova som začala tancovať od radosti.



Najviac ma oslovili odtiene 167 candy love, 182 hello rosy a 169 a hint of love. Jeden z nich som hneď musela vyskúšať. 





Použité laky: 167 candy love, 103 space queen, Essence top sealer ) 


Máte aj vy zálusk na niektorý lak z noviniek ? :)

4 komentáre:

  1. Wau tie sú krásne! Laky od Essence mám veľmi rada a tieto sa mi obzvlásť páčia! Určite si pôjdem nejaký kúpiť. Inak máš krásny blog :) A som jeho novým členom.
    AnLen
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Ja som podľahla Essece lakovej mánii , takže určite ešte nejaký pribudne do mojej zbierky :)

      Odstrániť
  2. farby maju pekne ale bola by som zvedava skor na ich vydrž:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 4-5 dní, ale používam top coat :) Keby ho nepoužijem, tak by pri mojej práci dlho nevydržali

      Odstrániť