pondelok 28. apríla 2014

Aliexpress

Ahojte,
V poslednej dobe som sa z ebay presmerovala na aliexpress. Ani neviem prečo. Nedávno mi prišli dva balíčky. Nevedela som sa ich dočkať. V prvom balíčku ma čakali lakované baleríny so špicatou špičkou. Predajca mi však omylom zaslal o číslo menšie. Objednala som si veľkosť 37 a z krabice na mňa pozerala veľkosť 36. Písala som predajcovi a bol ochotný mi 3 eurá vrátiť. Aj napriek vráteným 3 euráčom sú mi balerínky menšie a tak som ich začala rozťahovať. Natiahla som na nohy 3 páry ponožiek, obula baleríny a obaľovala rezne. Po pár minútach som si prestávala cítiť prsty na nohách. Keď som vyzula všetky ponožky a skúsila ich, tak mi boli dobré. Škoda, že sa zase stiahli a na druhý deň mi zase boli malé. A tak ich pravidelne rozťahujem. Neviem či to pomôže. Balerínky stáli 6,50 a po odčítaní 3 vrátených eur ma vyšli 3,50. Nájdete ich TU, momentálne stoja 13eur. Veľmi sa mi páčia aj v telovej a červenej farbe.




Ďalej prišli okuliare, ktoré som objednávala pre priateľa s tým, že si ich sem tam požičiam. Predajca uvádzal, že okuliare sú polarizačné. Omyl. Obyčajné okuliare, nebola by som prekvapená keby nemali ani UV400. Neviem, čo som čakala za tú cenu. Dokonca mali poškriabané sklá. A tak som otvorila spor a chcela som naspäť celú čiastku. Predajca súhlasil. Okuliare nájdete TU



Ešte by som vás chcela upozorniť na malú zmenu. Premenovala som svoj blog. Keď som ho zakladala, tak som veľmi nevedela o čom bude. Ale v poslednej dobe to tu vyzerá, ako spoveď nákupnej maniačky. Majte sa krásne :)


2 komentáre:

  1. Taky jsem si objednala podobné polarizované brýle, jen z ebay, tak jsem zvědavá-snad nebudou obyč ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predajcovia často zavádzajú :/ Ešte vyskúšam iného predajcu :)

      Odstrániť