utorok 8. apríla 2014

Essence

Ahojte,
Essence je momentálne moja najobľúbená značka. Pri návšteve drogérie je to moja prvá zastávka. Na začiatku ma upútali laky. Majú krásne odtiene. Neskôr som od Essence začala skúšať nové a nové výrobky. Táto značka si ma úplne získala. Okrem super výrobkov majú aj výhodné ceny. V tomto článku vám predstavím všetky moje Essence-čatá.






1. Make up ( Clear& matt) 
Bol to prvý výrobok od Essence. Je určený na mastnú pleť. Moja pleť nie je ani mastná, ani problematická a bola som s ním spokojná. Bol ľahučký a vyzeral prirodzene. Keď som ho minula a chcela si kúpiť druhý, tak ho už nemali. Myslím, že ho už ani mať nebudú. Momentálne ma láka penový make-up.




2. Laky, laky, laky
Milujem ich. Majú krásne sýte odtiene a v kombinácii s top coat aj dlhú výdrž. Ich výdrž je 4dni. Širokým štetcom sa lak perfektne nanáša. Nemajú prehnanú cenu. Cez zimu som najčastejšie používala čierny lak. Keďže prišla jar, tak som sa nedávno vyzbrojila krásnymi farbičkami.


103. Space queen


167. Candy love


182. Hello rosy


169. A hint love


160. go bold!


148. Prom berry


165. Here´s my number


144. black is black


Ako ďalší tu mám antibakteriálny lak na nohy. Vôbec som nevedela, že je na nohy. Zapáčila sa mi farba a tak skončil v nákupnom košíku. Zistila som to až doma. Je o trochu hustejší ako ostatné laky. Má v sebe trblietky, ale nie sú moc viditeľné. Trochu ich vidieť na slnku. Nemá široký štetček, čo je škoda. Ale to je asi preto, že je určený na nohy. Ja ho používam aj na ruky.

15. Flamingo rose


Ako posledný z kategórie lakov mám Top sealer. Bol kúpený vo výpredaji, keďže mi môj top coat pomaly dochádzal. Schne rýchlo a má gelovitú konzistenciu. Nezapeká sa v UV lampe, ako môj predchádzajúci. Po zaschnutí sú nechty krásne lesklé. Pre mňa je to náhrada gélových nechtov.






3. Ceruzky na oči
Vysúvacie ceruzky, 01. Black fever a 05. C´est La Vie. Čiernu používam už dlhšie a striebornú mám novšiu. Vydržia mi na očiach celý deň. Sú super.



4.Ceruzka na obočie
Obočie si každé ráno dokreslujem. Vždy som používala klasické ceruzky z drogérie bez značky. Po rokoch som zatúžila po zmene. Túto ceruzku som si vybrala, pretože sa mi páčili  štetinky na vrchnáčiku. Veľmi sa mi páčil aj odtieň. (04. Blonde) Som však z ceruzky sklamaná. Toto je zatiaľ jediný produkt, s ktorým som nebola spokojná. Ceruzka kreslí na obočie strašne slabunko. Vrátila som sa k starým dobrým ceruzkám bez značky.


5.Rúže
Odtiene 63. Flattering nude, 65. Glow neon glow. Tieto dva rúže ste už na  mojom blogu mohli vidieť. Používam ich skoro každý deň. Som s nimi maximálne spokojná. Po prvom pretretí sú menej viditeľné. Ak chcete, aby bola farba viac viditeľná a sýtejšia, stačí pretrieť viackrát.





6. Štetec na tiene
Myslím si, že vzhľadom na cenu je kvalitný. Na bežné domáce líčenie stačí. Používala som ho veľmi málo, pretože si tiene dávam len zriedka. Znárodnila ho moja mamina a tá je s ním veľmi spokojná. Po skúsenosti s týmto štetcom si kúpila aj štetec na púder. Štetec na púder má veľmi jemné a príjemné štetiny. Akurát by mohol mať dlhšiu rúčku.







Na záver už len tri slová...I LOVE ESSENCE <3 <3 <3

6 komentárov:

  1. Dekorativku od Essence mám poměrně ráda :-)
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty laky maji vážně hezké :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. od essence mam aj penovy make up a aj ceruzku na obočie ale tmavo hnedu.. ale make up mam trošku tmavy na moj typ pleti ale to sa podá inak je vyborny a perfektne kryje:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ceruzku na obočie od essence je podľa mňa skvelá, ale ja mám tmavší odtieň... :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť