sobota 12. apríla 2014

My boyfriend does my make-up

Ahoj, ahoj...
Dnes mám ďalší pracovný deň. Rozčúlila som sa kvôli jednému zákazníkovi, ale práca s ľuďmi je už raz taká. Aj napriek všetkým nepríjemným zákazníkom mám svoju prácu rada a baví ma. Dnes som sa rozhodla zverejniť fotky, na ktorých som namaľovaná mojím priateľom. Strašne som sa smiala, keď mi dával make-up, pretože ho nanášal celými dlaňami. Pri kreslení obočia som už cítila, že to nedopadne dobre. A keď mi dával špirálu, tak som sa modlila, aby mi nevypichol oko. Inšpirovala som sa jednou blogerkou, ktorá netočila video ale spravila článok. Dúfam, že vás fotky pobavia.




Ešte predtým ako sa to celé začalo.


Odmaľovaná









Keď som sa na seba pozrela do zrkadla, tak som sa na frajera hnevala, že sa mal viac snažiť. On mi len smutne povedal, že sa snažil. No vizážista z neho nebude, ale aspoň sme sa zabavili a to bol aj zámer. To je odo mňa všetko. Majte sa krásne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára