piatok 4. apríla 2014

Milý internetový denníček...

Ahojte,
Mám za sebou dva pracovní dni a konečne mám opäť voľno. Dnes to bude len taký vykecávací a informačný príspevok, keďže ma dobehla alergia a nie je mi moc dobre. Teda aspoň si myslím, že to je alergia. Možno som sa nakazila od kamarátky, čo chodila do práce chorá a šírila okolo seba mor. Alebo je to zmiešanina virózy a alergie. Neviem. V lekárni som sa vybavila zodacom, paralenom, pastilkami a bylinkovým čajom. Pýtajú za to nehorázne peniaze. Pri návrate domov som nazrela do schránky. Dnes v nej boli 4 balíčky z číny, tak som sa potešila. Včera prišli dva. Cez obedné prestávky v práci som stihla prekutrať všetky výpredaje. Ulovila som si pár kúskov za super ceny. Keď sa trochu vzchopím, snáď zo seba vypotím viac ako týchto pár riadkov. Ešte by som sa chcela poďakovať za komentáre, ktoré píšete. Všetky ma veľmi potešili. Blogovať som začala len nedávno a nečakala som, že sem niekto vôbec nazrie. Všetkým prajem krásny deň aj víkend :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára