sobota 19. apríla 2014

I ♥ Spring TAG!

Ahojte,
Včera som objavila tento tag u jednej slečny, ktorá natáča videá a nechala som sa inšpirovať. Dúfam, že sa vám bude páčiť :)  I ♥ SPRING 



Aký je tvoj obľúbený jarný lak na nechty ?
Vo všeobecnosti je môj najobľúbenejší lak čierny. Pre niekoho deprimujúce, pre mňa je to top. Proste sa hodí ku všetkému a nemusím riešiť, že mám červené nechty a chcem si obliecť fialové tričko. A je sexy. Samozrejme mám aj jarné a farebné laky. Prevládajú lososové, koralové odtiene. Túto jar zatiaľ nemám favorita, ale minulú jar a leto bol mojím najobľúbenejším lak od Catrice - Meet Me At Coral Island


Aká je tvoja obľúbená must-have farba rúžu na pery?
Jednoznačne rúž od Essence- Glow Neon Glow! Nie je to tak úplne rúž. Pôsobí skôr ako lesk alebo balzám. Keď sa stratí lesk, tak pery majú nádych do ružova.



Aké sú tvoje obľúbené šaty?
Všetky, som maniak na šaty. Prvé, ktoré som si túto jar kúpila sú tieto skater šaty.


Aký je tvoj obľúbený kvet?
Nemám obľúbený kvet. Všetky sú krásne. Ruža, tulipán, narcis, snežienka...

Obľúbená jarná šatka/doplnok?
Okuliare, kvietky do vlasov, šatky.

Ktorý jarný trend ťa tento rok zaujal?
Pastelové farby, kvetované vzory, bodky

Obľúbená voňavka?
Bruno Banani- Pure woman, Gucci- Flora





Ako vyzerá jar tam kde žiješ?
Okolo nášho domu sa nachádza strašne veľa čerešní. Takže naša jar vyzerá presne takto.


Čo máš najradšej na jari?
Keď sa zobudím na to, že krásne svieti slnko a vtáci čvirikajú.

Čo ty a jarné upratovanie? Plánuješ nejaké?
Plánujem ale zatiaľ sa nekonalo :D

Aké máš plány na jarné prázdniny?
Myslím, že tie už boli. Mňa sa už netýkajú :(

Dajte vedieť či sa vám príspevok páčil a či ste aj vy robili alebo plánujete spraviť tento tag. Prajem vám krásne sviatky :)

2 komentáre:

  1. tiež mam oblubeny lak čierny ale ani nie tak čierny ..stačí ked ta farba je taka tmava že vyzera skoro ako čierna velmi sa mi to pači:))

    OdpovedaťOdstrániť