utorok 22. apríla 2014

Neera detox-Štart

Ahojte,
Všetko o tomto detoxe nájdete podrobne rozpísané na mnohých stránkach. Takže len v skratke. Ide o kúru počas, ktorej nič nejete a len pijete nápoj. Hlavnou zložkou nápoja je javorový a palmový sirup. Nápoj sa ďalej pripravuje z čerstvej citrónovej šťavy a z cayenského korenia. Predáva sa pol litrové a litrové balenie. Pol litrové balenie je určené na 3 dni kúry a litrové balenie na 6 dní.

Čo sľubuje táto kúra?
1. Obnovenie rovnováhy orzanizmu
2.Odplavenie nahromadených toxínov
3.Prečistenie tela aj mysle
4.Príliv čerstvej energie
5.Zlepšenie trávenia, funkcie čistiacich orgánov
6.Vylepšenie pleti, spevnenie vlasov a nechtov
7.Úbytok váhy

Tento detox som prvý krát vyskúšala približne pol roka dozadu. Kúpila som si malé balenie na 3 dni, ale rozdelila som si ho na 5 dní . Dôvodom prečo som sa na niečo takéto dala, bol bod čislo 7 a teda úbytok váhy. Vydržala som len 4 dni a dala som dole 3kilá. Vtedy som si povedala, že už nikdy viac sa na nič podobné nedám. Prvý deň som bola nervózna a príšerne hladná. Na druhý deň to bolo o niečo lepšie, ale cítila som sa ako by ma prešiel parný valec. Na tretí deň mi bolo zle z toho nápoja a vôbec mi nechutil, takže som ho ani nevypila všetok. Bola som malátna, mala som rozmazané videnie a zhoršenú sústredenosť. Na štvrtý deň prišla ukrutná bolesť hlavy. Nikdy ma tak hlava nebolela.
 Včera večer som bola donútená kúpiť sirup a detoxikovať sa. Potrebujem sa totiž do soboty zmestiť do jedných nohavíc. Sú mi dosť obtiahnuté a plánujem si ich obliecť na oslavu. Takže detoxikujem a snáď trochu aj spľasnem :D Viem, že je to krátka doba. Uvidíme ako to dopadne.
Ešte by som chcela napísať, že som si nekúpila original Neera sirup.  Je dosť drahý a nemala som chuť vyhodiť 20 euro do luftu. V DM som si kúpila obyčajný javorový sirup, ktorý stál 6 euro. Dnešný prvý deň zvládam celkom dobre. Nie som nejako extra hladná, ale dochádza mi energia. Myslím, že keď sa vrátim domov z práce, tak padnem rovno do postele. Držte mi palce a nehanbite sa mi napísať vaše skúsenosti a názory.





2 komentáre:

  1. S ničím podobným nemám vůbec žádné zkušenosti, tudíž ode mě se toho moc nedozvíš :-D

    OdpovedaťOdstrániť