piatok 11. apríla 2014

Ebay V.

Ahojte,
tak dnes zas a znova ebay. Znovu som podľahla jeho čaru. Som ako odtrhnutá z reťaze. Môjmu priateľovi sa to nepáči a hnevá sa kvôli tomu. Keďže sa z času na čas mrkne na môj blog, tak pred ním nič nezatajím. Týmto ho pozdravujem a posielam :* Včera sme sa nudili a tak som ho nahovorila, aby ma namaľoval. Nedopadlo to podľa mojich predstáv, ale aspoň som sa z chuti zasmiala. Určite sem hodím nejaké fotky. A teraz už spomínaná recenzia...






1. Pusinková košeľa
Je dokonalá, strašne sa z nej teším a mám pocit, že toto bola najvydarenejšia kúpa cez ebay. Až na to, že je o trošku väčšia, ako by som si predstavovala. Objednávala som si veľkosť Asian L, čo malo zodpovedať našemu M. Zase som si nepozrela rozmery. Nevadí, stále lepšie o trošku väčšia, ako malá.



Cena: £4.32
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 5/5




3. Mašličková Šatka
Presne taká ako na obrázku.Je zo šifónu. Šifón je proste môj materiál. Milujem šifón, krajku, čipku, tyl. Proste všetky materiály a lá záclona. Šatka nezahreje ale je pekná. Mohla byť o niečo väčšia.


Cena: £2.62
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 4/5





4. Náhrdelník- Reťaz
Tento náhrdelník mám aj v striebornej farbe. So strieborným som bola nadmieru spokojná a tak som si ho objednala aj v zlatej farbe. Písala som o ňom Tu. Je od toho istého predajcu.


Cena:  £1.15
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 5/5




5. Zlatý náramok
Je krásny, ale má jednu chybu. Je mi veľký. Ja mám úzke zápästie a lieta mi na ňom.

Cena: 0.99
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU 
Hodnotenie: 5/5









5. Náhrdelník-sovička
Všetko ako má byť. Sova vyzerá presne ako na obrázku. Prišla fakt rýchlo. Do dvoch týždňoch bola doma.


Cena: 0.59
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 5/5




To je odo mňa na dnes všetko. Všetkým prajem krásny piatok :)

2 komentáre: