piatok 25. apríla 2014

Bio kokosovy olej

Zdravím vás,
chcela by som vám predstaviť dnes zakúpený výrobok, ktorý má u mňa premiéru. Dlho som si ho chcela kúpiť a počula som naň len samú chválu. Je to bio kokosový olej. Kúpila som ho v DM drogérii. Mali väčšie a menšie balenie. Ja som si vybrala to menšie 100ml, ktoré stálo 2,99.
Na čo je kokosový olej vhodný? Varenie, pečenie, masáže, starostlivosť o pokožku a vlasy. Hydratuje, chráni a regeneruje. Ja som si ho kupovala hlavne kvôli vlasom. Mám v pláne si s ním spraviť vlasový zábal. Moje vlasy sú dosť zničené a preto dúfam, že im tento olej aspoň trošku pomôže. Som unesená z jeho vône, proste kokos. Milujem kokos. Či už ide o vôňu alebo chuť. Keď som ho otvorila a privoňala k nemu, tak som dostala chuť na kokosovú tyčinku. Som jednoducho kokosová. Trošku som si natrela na ruku a hydratuje naozaj krásne. Je zdravý, vhodný pri redukčných diétach.



















Používate kokosový olej? Na čo konkrétne ho používate?

2 komentáre:

  1. tiež som mala toto menšie balenie a davnejšie som ho minula musim si ho niekedy zase kupit:)) ja som ho použivala najviac na vlasy a aj som ho chutnala stale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som ho chutnala. Nedalo mi to, keď tak krásne voňal :D

      Odstrániť