utorok 15. apríla 2014

Sportsdirect a Aliexpress

Ahojte,
včera sa mi dostala do rúk moja objednávka zo sportsdirect.com. Dnes zazvonila pani poštárka a priniesla balíček. Hneď som tušila, čo bude v krabičke. Ale nepredbiehajme, pekne poporiadku.

Sportsdirect

Keď niekto robí objednávku a niečo mi padne do oka, tak si sem tam objednám. Nemám odtiaľ veľa vecí. Ale tie čo mám sú fakt super. Napríklad ružový overal, ktorý bol medzi pyžamami ale ja ho nosím, ako domáce oblečenie. Mám odtiaľ ešte jedny perfektné čierne šaty, ktoré stáli nejakých 6 euro a sukňu. Väčšinou sa netrafím do veľkosti. Nosím veľkosť S-M, ale pre istotu si vždy objednávam M. Lepšie väčšie ako malé. Tentoraz som si objednala šaty a top. 

Farba: Duck egg blue
Cena: 6 ale teraz sú lacnejšie


Farba: čierna
Cena: 2,40




Aliexpress


Okuliare som objednávala pre ocina, pretože si chcel kúpiť okuliare "RB" za 20 euro a som si istá, že to nebol originál. Tieto som našla na Aliexpress a je to moja prvá skúsenosť. Stáli okolo 6€. Teraz sú o niečo drahšie Ocino si vybral čierne a ja som si kúpila strieborné zrkadlovky. Tie čierne sú polarizačné. Majú aj polarizačný tester. Okuliare prišli približne za za 2 týždne. Toto je prvý fake, čo som objednávala. Ja viem, viem faky sú zlo. Čo už :P Nájdete ich TU 

2 komentáre:

  1. Ahoj, prosim ta, ktore su presne tie okuliare RB co mas, na tej stranke http://aliexpress.com/ lebo ani jedny z nich sa mi nepodobaju a tieto su super. dakujem

    OdpovedaťOdstrániť