pondelok 21. apríla 2014

Happy easter

Ahojte žienky,
Vyoblievané? Ja teda určite nie. Už od detstva som neznášala tento deň. Kľudne by mohol byť vymazaný z kalendára a mne by to nevadilo. Každý rok sme chodievali a aj chodievame na veľkonočné sviatky k starkej na dedinu. Už od rána vždy chodili návštevy a vždy som sa budila na to ako starká vrieska. Vždy som sa triasla, že ma niekto obleje. Nebola som obliata už niekoľko rokov a dúfam, že to teraz nezakríknem. Jeden rok som sa nahnevala, keď ma ocino oblial a vrátila som mu to aj s úrokmi. Bolo mi jedno, že má na sebe oblek a chystá sa ísť polievať. To isté nasledovalo aj keď sa ma pokúsil obliať brat. Skončilo to tak, že sme na seba vyliali 4 fľaše minerálky a zatopili celú miestnosť. Najviac sa hnevala starká. Odvtedy som chcela praktizovať túto metódu každý rok. Našťastie si každý dobre premyslel, či chce byť mokrý alebo ma nechá na pokoji. Jednoducho sa buď budeme oblievať dvaja alebo sa nebudeme oblievať vôbec. Tento veľkonočný pondelok trávim v práci a je mi fajn. Žiadne trápne tradície, oblievanie, čokoládové vajcia za odmenu. Protestujem proti tradíciám. Možno sa vám zdám divná, ale som už raz taká. Nemám povahu na to, aby som sa nechala oblievať. Podľa mňa to je ponižujúce. Ale za to uznávam Easter bunny-ho.
K veľkej noci patrí šalát, rezne, údené, klobása, zákusky. Ja sa moc s váhou nekamarátim a tieto sviatky mojej váhe veľmi nepomohli.
 Od zajtra som sa rozhodla pre detoxikačnú kúru neera. Už som ju raz držala a vtedy som si povedala, že už nikdy viac. Teraz som však nútená ju držať, pretože sa nenapracem nohavíc, ktoré mám pripravené na oslavu. Oslava je v sobotu, takže mi zostávajú 4 dni. Držte mi palce. Na zajtra pripravujem článok o tejto detoxikačnej kúre, moje skúsenosti počas prvého pokusu a určite vám dám vedieť ako mi to ide.  Ako trávite veľkú noc vy? Máte skúsenosti s nejakou detoxikačnou kúrou?







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára