sobota 5. apríla 2014

Nákupy, New Yorker

Ahojte,
V predchádzajúcom článku som spomínala, že som vymákla výpredaje. Tak ako to teda bolo?
Pracujem, pracujem. Zrazu prišla kamarátka, že super nakúpila v New yorkeri. Cez obednú prestávku som tam zavítala aj ja.






Ako prvý som hľadala sveter. Už dlhšie som mala jeden vyhliadnutý, no nakoniec som si kúpila úplne iný. Pôvodne som chcela sveter bez gombíkov.Na tomto ma presvedčil materiál. Mäkký, zajačikovský, huňatý, teplý. Cítim sa v ňom ako zabalená v deke.


(New yorker, 2,95€)

Tričká mi prišli do cesty náhodou. Jedno má raglánové rukávy a je na ňom nápis Heels Lover. Pôvodne som si ho kúpila na korčuľovanie. Je super. Ďalej som si kúpila dve tielka. Obe majú našité flitre. Jedno je tmavo modré a druhe tmavo fialové. Na fotkách nie je dobre zachytená farba.  


(New yorker, 1,00€)


A nakoniec dva šály. Sú síce pánske, ale to vôbec nevadí. Z dámskych nemali dobrý výber. Budúcu zimu ich určite využijem.

 (New yorker, 1,00€)

PS: Rada odliepam cenovky. Vždy sa teším, ako som ušetrila. Kúpila som 6 vecí za 8euro.
 Milujem VÝPREDAJE!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára